اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

اسیر دام صیاد

یادت باشد خدا را صدا هم نزنی، آنجاست که تو هستی...

شکر

خدایا منم فقط می خوام بگم شکرت.... 

خدایا این روزای خوش و از ما نگیر...  

میدونی که من طاقتشو ندارم...

روز های خوش زندگی

             به نام خدا 

  

خدایا شکرت!!! 

خدایا من لحظه خوش تو زندگیم کم داشتم ممنونتم که امروز یکی از روزای 

 خوب خودتو بهم عطا کردی.  

وقتی که کنارش می شینم خیلی بهم خوش می گذره. 

چقدر تو خوبی خدا جونم. 

دوست دارم.

یا رب! یا رب! یا رب!

خدایا!

از خیمه گاه رحمتت بیرونمان نکن.

از آستان حمدت نو میدمان مساز.

آرزو ها و انتظار هایمان را به حرمان مکشان.

از درگاه خویش ما را مران.

.... ای خدای مهربان!

به من روزی حلالت را وسعت ببخش و جسم و دینم را سلامت بدار

و خوف و وحشتم را به آرامش و امنیت مبدل کن.

و از آتش جهنم رهایم ساز.

... خدای من

اگر آنچه از تو خواسته ام ، عنایت فرمایی، محرومیت از غیر از آن ، زیان ندارد.

و اگر عطا نکنی هرچه عطا جز آن منفعت ندارد.

یا رب! یا رب! یا رب!

... خدای من!

این منم و پستی و فرو مایگی ام و این تویی با بزرگی و کرامتت.

از من این می سزد و از تو آن...

... چگونه ممکن است به ورطه نومیدی بیفتم در حالی که تو مهربان و صمیمی جویای حال منی.

... خدای من

تو چقدربا من مهربانی با این جهالت عظیمی که من به آن مبتلایم!

تو چقدر درگذرنده و بخشنده ای با این همه کار بد که من می کنم واین همه زشتی کردار که من دارم.

... خدای من!

تو چقدر به من نزدیکی با این همه فاصله ای که من از تو گرفته ام.

... تو این قدر دلسوز منی!...

... خدایا تو کی نبودی که بودنت دلیل بخواهد؟

از مناجات های زنده یاد دکتر علی شریعتی